reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Palenčík

Martin Palenčík

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Východniar, absolvent práva na UPJŠ v KE, futbalový rozhodca, riaditeľ Okolo Domaše, najväčšieho cyklistického podujatia na Slovensku. Tak to som JA ;-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Kollár vs. Sulík. Alebo ako ďalej so SaS?

Martin Palenčík

Kollár vs. Sulík. Alebo ako ďalej so SaS?

Týždeň pred kongresom SaS v Prešove sa ako huby po daždi množia vyjadrenia na adresu volieb lídra SaS. Časť nahráva Sulíkovi, časť Kollárovi. Ako to nakoniec dopadne momentálne nedokáže predpovedať nikto, nakoľko sa očakáva veľmi tesný výsledok. Aj pre skutočne tesné vyhliadky oboch kandidátov na post predsedu som sa odhodlal prispieť svojím pohľadom na vec, pretože ako bývalého člena SaS a zatiaľ stále voliča ma osud strany mimoriadne zaujíma a nieje mi ľahostajný.

  • 9. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 059x
  • 12
Hnus v podaní sme.sk v deň volieb

Martin Palenčík

Hnus v podaní sme.sk v deň volieb

Pozerám akurát stránku smečka a skoro ma ide potrhať od nervov. Článoček s titulkom- Voľby môže ovlpyvniť sasanka alebo odpočúvanie. Otvorím a pozerám s vygúlenými očami. Novinárska etika v priamom prenose. Hnus a svinstvo smečka v plnej paráde.

  • 10. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 731x
  • 37
Predvolebný (Koho volím a krúžkujem)

Martin Palenčík

Predvolebný (Koho volím a krúžkujem)

Priznám sa, že udalosti posledných týždňov na predvolebnej scéne ma znechutili. Každý kydá na každého a aj človek, ktorý by si rád spravil prehľad jednoducho nemá šancu. Nemá šancu zorientovať sa v kopách hnoja, ktorý sa kydá krížom krážom celým politickým spektrom. Nakoniec som sa predsa len rozhodol napísať blog, v ktorom podporím svojich kamarátov a kolegov z SaS a dám Vám pár dôvodov prečo voliť.

  • 8. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 963x
Volebný zákon, námet na diskusiu

Martin Palenčík

Volebný zákon, námet na diskusiu

Pôvodne som chcel v tomto blogu zvoziť organizátorov protestov proti Gorile. Nakoniec som sa ale rozodol skúsiť čosi konštruktívnejšie- ponúknuť vlastný názor a víziu.

  • 6. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 293x
  • 22
Z návštevy tajomníka Ivanča na Právnickej fakulte UPJ?

Martin Palenčík

Z návštevy tajomníka Ivanča na Právnickej fakulte UPJ?

Zvolebnieva sa a tak samozrejme politici vyliezajú z dier.  Akademická pôda toho znesie naozaj veľa a tak som dnes spoločne s kolegami právnikmi mal tú česť vypočuť si pár teplých slov z úst tajomníka ministerstva školstva, pána Ivanča.

  • 12. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 029x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu